.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گزارش کیفی استاندارد معرفی شدند
باکیفیت ترین خودروهای ایران در سبد سایپا

 شمال نیوز: سه خودرو تولیدی گروه خودروسازی سایپا جایگاه اول تا سوم با کیفیت ترین خودروهای داخلی را از آن خود کردند.
 
به گزارش سایپانیوز در آخرین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانisqi  در دی ماه سال جاری خودروهای مگان، پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو به ترتیب مکان اول تا سوم با کیفیت ترین خودروهای تولیدی داخلی را از آن خود کردند.
بر این اساس در گزارش تحلیلی کیفیت خودروها، مگان جایگاه اول در کیفیت خودروها را از آن خود کرد و پارس تندر با فاصله بسیار کمی از مگان، در جایگاه دوم با کیفیت ترین خودروهای داخلی قرار گرفت.
همچنین خودرو تندر90 پارس خودرو نیز با عملکرد بهتری نسبت به دیگر خودروها همراه شد و توانست جایگاه سوم این گزارش را از آن خود کند.
در عین حال ارتقای سطح کیفی خودروی سایپا X132 در سطح کیفی خوب ( از سطح B به B+ ) و افزایش تولید این محصول و تاثیر آن در افزایش تیراژ خودروها از دیگر نکاتی است که در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایرانisqi اشاره شده است.
خودروهای تولیدی داخل در ارزشیابی کیفی خودروهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در معیارهای فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد بررسی قرار می گیرند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.